Śledzenie przesyłki: informacje dotyczące Twojej dostawy

Wybierz kraj lub region, aby wyświetlić zawartość dla Twojej lokalizacji i kupować online.
Przejdź do zawartości
Strona główna

Śledzenie przesyłki

Dokładne informacje na temat Twojego dostawcy znajdziesz w artykule dotyczącym możliwych opóźnień w dostawie.
Możesz nam pomóc:

  • Otrzymałeś już część Twojego zamówienia? W takim razie prosimy o jeszczę chwilę cierpliwości – robimy wszystko co w naszej mocy, abyś jak najszybciej otrzymał resztę zamówienia.
  • Jeśli Twoja przesyłka nie została przetransportowana przez co najmniej 7 dni lub jeśli miejsce dostawy jest nieznane, skorzystaj z naszego systemu śledzenia przesyłek.

Aktualne informacje o Twojej przesyłce

FAQ dotyczące dostawy

  • Kiedy nastąpi dostawa?

    Dostawa Twojego zamówienia nastąpi w przeciągu 2-4 dni roboczych za pośrednictwem firmy DHL lub UPS, jeśli towar jest natychmiast dostępny.

    Przy dostawach za pośrednictwem firmy spedycyjnej czas dostawy wynosi około 4-8 dni roboczych. Dostawa może się również opóźnić o jeden dzień roboczy, jeśli między datą złożenia zamówienia i datą dostawy wypada niedziela lub dzień wolny od pracy. W przypadku wysyłki spedycyjnej dostawa zostanie dostarczona wyłącznie do „krawężnika”. Kierowca nie jest zobowiązany do wniesienia zamówionego towaru do mieszkania zamawiającego.

  • Moja przesyłka jest niekompletna!
  • Znalazłem/am powiadomienie w mojej skrzynce pocztowej. Dlaczego dostawca nie zadzwonił do drzwi?
  • Chciałbym/Chciałabym zmienić adres dostawy i/lub datę dostawy
  • Czy spedytor wniesie towar do mojego mieszkania?
  • Kiedy spedytor dostarczy przesyłkę?
  • Spedycja nie dostarczyła przesyłki w wybranym terminie. Co teraz?
  • Co zrobić z paletą po przesyłce spedycyjnej?
  • Karton jest uszkodzony. A co jeśli zawartość dostawy również?
  • Zawartość paczki jest uszkodzona, chociaż karton wygląda na nienaruszony.
  • Dostałem/am numer zamówienia, ale nie ma jeszcze żadnego statusu