Pierwsze koty za płoty
Berlin, rok 1979 - miasto pełne zmian, kreatywnych osobowości i muzycznych eksperymentów między new wave, punkiem i muzyką elektroniczną. To, co w innych częściach świata uznawano za oczywiste, tutaj było kwestionowane. Obejmowało to przekonanie, że sprzęt hi-fi jest ciężki, drogi i skomplikowany. Z drugiej strony nasze zestawy głośnikowe sprawiały, że dobry dźwięk był prosty i przystępny cenowo.
Tak oto narodziła się marka Teufel.
Najlepszy dźwięk za jednym kliknięciem
Zanim większość ludzi usłyszała o internecie, pierwsze zamówienie zostało wysłane do nas mailem w 1985 roku. Do dziś zakupy online oferują wiele korzyści. Przetestuj zakupione głośniki w swoi domu z własną akustyką pomieszczenia i z własną muzyką.
Stare, głośne czasy
Nie każdy ma czas i ochotę na składanie zestawów głośnikowych. Dlatego już od 1990 roku oferujemy również gotowe głośniki – i to jakie! Dzięki M 200 i M 300 w imponujący sposób demonstrujemy nasze doświadczenie w dziedzinie klasycznych głośników stereo.
Groooaaarrr!
Tyranozaur nigdy nie brzmiał tak realistycznie. W 1996 roku w Niemczech wprowadzono na rynek pierwszy system kina domowego Teufel Theater 8 z certyfikatem THX. Dziś Teufel jest wiodącym europejskim dostawcą systemów kina domowego THX.
Ty decydujesz, Ty zamawiasz
Nasz sklep internetowy był jednym z pierwszych w Niemczech. A nasz model sprzedaży bezpośredniej oferuje wiele korzyści: dobry stosunek ceny do jakości dźwięku i bezpośredni kontakt z nami. Uwzględniamy również Twoją opinię w dalszym rozwoju naszych produktów. Ponadto: już wcześniej obowiązywała nasza 8-tygodniowa polityka zwrotów.
Rozpoczynamy zabawę
To, co liczy się w przypadku dźwięku stereo i kina domowego, ma również zastosowanie w grach: dzięki potężnemu i dokładnemu dźwiękowi głośników Teufel do gier można w pełni zanurzyć się w akcji. Poznaj CONCEPT E Magnum i CONCEPT C.
Zakochani po uszy
Wraz z modelem MASSIVE po raz pierwszy umieściliśmy nasz legendarny berliński dźwięk w słuchawkach. Obecnie w naszym sklepie internetowym można znaleźć ponad 20 różnych modeli słuchawek. Są inteligentne, małe lub duże i są teraz popularne w całej Europie.
Głośniki także nawiązują kontakt
Twoja sieć wi-fi jest bardzo muzykalna. Dzięki nowej technologii Raumfeld wysyła ona muzykę do wielu głośników i to nawet w bezstratnej jakości. Wraz z aplikacją i głośnikami Raumfeld po raz pierwszy rozpowszechniamy nasz dźwięk w Holandii, Polsce i Francji.
Bo jesteś dla nas ważny
W miejscu legendarnego klubu Linientreu, w którym niegdyś bawił się David Bowie, w 2014 roku otworzyliśmy nasz pierwszy sklep w centrum handlowym Bikini Berlin. Na ponad 800 m², w naszych pokojach odsłuchowych i kinach doświadczysz świata Teufel jak nigdy dotąd. A to dopiero początek - nasze sklepy możesz znaleźć także w Lipsku, Stuttgarcie, Essen, Kolonii i Wiedniu.
Narodziny ikony
Chcieliście, to macie: największy na świecie głośnik Bluetooth. Wraz z głośnikiem ROCKSTER wkraczamy na rynek mobilnych głośników Bluetooth. A ponieważ pokochaliście ten głośnik, powstała cała seria głośników ROCKSTER.
Dynamore® Zaokrąglamy dźwięk
Technologia Dynamore®, którą opracowaliśmy w Berlinie, zamienia małe głośniki Bluetooth w całe systemy hi-fi. Ale w naszych produktach wdrażamy również wiele innych zaawansowanych technologii, takich jak Dolby Atmos, Bluetooth aptX™ HD i adaptacyjną redukcję szumów ANC.
Więcej niż tylko dźwięk
Dźwięk na żywo wymaga dużych pomieszczeń? Dzięki POWER HIFI możesz przenieść każdy koncert do swojego domu i jako DJ inspirować fanów swoją muzyką. Niezwykle głośny, niezwykle potężny. Ponadto nasze pierwsze całkowicie bezprzewodowe słuchawki douszne AIRY TRUE WIRELESS osiągnęły status bestsellera.
Wszystko, co tworzy dobry dźwięk
W naszym sklepie internetowym oferujemy wybrane amplitunery AV, wzmacniacze, projektory, mikrofony i inne produkty, które pozwalają cieszyć się dźwiękiem w każdym miejscu. Wystarczy jedno kliknięcie, aby zamówić kompletny system kina domowego.
Podążamy nowymi ścieżkami
Nawet po 45 latach pozostajemy wierni tej filozofii. Odkryj nasze najnowsze innowacje, takie jak słuchawki REAL BLUE PRO z technologią Mimi i głośnik ROCKSTER AIR 2. Z sześcioma sklepami w Niemczech, silną obecnością online w całej Europie i naszą ekscytującą premierą w USA z produktami Fender x Teufel, nieustannie podążamy nowymi ścieżkami.
Dla nas historia Teufel nie jest nostalgicznym spojrzeniem wstecz, ale wstępem do naszych kolejnych sukcesów. Z pasją do dobrego dźwięku opracowujemy i projektujemy nowe produkty i ulepszamy nasze klasyki w samym centrum Berlina.
Najlepszy dźwięk w najlepszej cenie
Model sprzedaży bezpośredniej oznacza: kupujesz bezpośrednio w sklepie Teufel. Nie ma żadnych innych sklepów ani pośredników.
Rozmawiasz bezpośrednio z nami
Nikt nie zna naszych produktów tak dobrze jak my, dlatego nasz zespół obsługi klienta składa się wyłącznie z pracowników firmy Teufel.
Nasz sklep należy do najlepszych
Kupuj szybko i bezpiecznie online. Możesz też uzyskać poradę w jednym z naszych sklepów i doświadczyć dźwięku Teufel na żywo w naszych pokojach odsłuchowych.
Testuj przez 8 tygodni
Każde pomieszczenie brzmi inaczej, dlatego oferujemy Ci 8 tygodni na szczegółowe przetestowanie naszego produktu we własnym domu.
Masz wpływ na nasze produkty
Bezpośredni kontakt z Tobą dostarcza nam inspiracji i pomysłów na rozwój nowych głośników, a także cennych sugestii dotyczących ulepszeń już istniejących produktów.
Aż do 12 lat gwarancji
Teufel oznacza jakość. Dlatego oferujemy do 12 lat gwarancji na wszystkie głośniki pasywne.
Darmowy zwrot
Zmieniłeś/aś zdanie? Nie ma problemu! Po prostu poinformuj o tym nasz dział obsługi klienta, a my bezpłatnie odbierzemy Twoje zamówienie.
Jako średniej wielkości przedsiębiorstwo z ponad 320 pracownikami jesteśmy świadomi społecznej odpowiedzialności, która na nas spoczywa. Aktywnie angażujemy się w życie społeczne i różnorodną kulturę pracy oraz z szacunkiem traktujemy dostępne zasoby naszego środowiska. Nieważne o jaki temat chodzi: regularnie sprawdzamy i optymalizujemy nasz handel, aby stać się jeszcze lepszym przedsiębiorstwem w tej dziedzinie.
Dobry dźwięk uprzyjemnia nasze życie, dlatego nie powinien szkodzić naszemu środowisku.
Nasi koledzy z różnych działów postanowili dokładnie zająć się pytaniem: jak my, jako przedsiębiorstwo, możemy tworzyć długotrwałe produkty.
Współpraca jest tutaj dobrowolna, co daje dodatkowej energii do działania. Podczas regularnych spotkań opracowywane są pomysły dla jeszcze bardziej przyjaznej środowisku gospodarki. Następnie zostają one przedstawione zarządowi, a na samym końcu członkowie tego projektu wcielają wypracowany koncept w życie. Tutaj możesz przeczytać, jakie projekty zostały do tej pory zrealizowane. Jednego możesz być pewny: to dopiero początek.
W naszych produktach stawiamy na wartość, abyś mógł cieszyć się nimi jak najdłużej.
Materiały, takie jak skóra syntetyczna oraz wytrzymałe, odporne na uderzenia tworzywo sztuczne gwarantują wysoką i długotrwałą jakość.
Wiele głośników jest wyrzucane tylko dlatego, że po wielu latach gumowanie na brzegu membrany staje się nieszczelne. Ale nie w Teufel. Elastyczne gumowanie pozwala dobremu dźwiękowi żyć wiecznie.
W branży elektorniki użytkowej Teufel Audio należy do przedsiębiorstw z jedną z najniższych kwot zwracanych produktów. Oszczędza to energię i surowce.
Rodzina Teufel jest kolorowa, otwarta i różnorodna. To daje nowe impulsy do działania i staje się podstawą naszej kreatywnej pracy. Łączy nas miłość do dobrego dźwięku i odwaga kwestionowania konwencji, które sprawiają, że świat zmienia się na lepsze.
Członkowie naszej rodziny Teufel pochodzą z 17 różnych krajów.
W naszej firmie pracują osoby pomiędzy 20-tym, a 60-tym rokiem życia, co gwarantuje ciekawą synergię.
Nie ma żadnego znaczenia, kogo kochasz, nas interesuje tylko i wyłącznie pasja do dobrego dźwięku.
Bez silnych osobowści nie ma silnego zespołu.
Wszyscy mamy różne potrzeby, aby móc wydajnie pracować. Dlatego każdy pracownik Teufel jest wspierany indywidualnie.
Chcielibyśmy coś po sobie pozostawić.
Jako przedsiębiorstwo ponosimy odpowiedzialność nie tylko za naszych pracowników, ale staramy się również wspierać nasze społeczeństwo, w którym żyjemy.
Sascha Mallah (Chief Executive Officer)
Sascha Mallah jest prezesem firmy Lautsprecher Teufel GmbH od 2016 roku. Wcześniej, od kwietnia 2013, roku pracował jako dyrektor Działu Makretingu & Sprzedaży. Więcej
W tym czasie z powodzeniem rozbudował dział marketingu i sprzedaży oraz wpłynął znacząco na rozpoznawalność marki Teufel na rynku.
Otwierając berliński salon flagowy, Sascha stworzył pierwsze prawdziwe miejsce spotkań dla fanów i klientów firmy. Sascha zdobył wieloletnie doświadczenie w Działach Marketingu & Sprzedaży, jak również w branży hi-fi, m.in. podczas pracy na stanowisku prezesa dla Wielkiej Brytanii oraz Irlandii w firmie Harman. Zamknij
Orsolya Zimanyi (Chief Financial Officer)
Orsolya jest dyrektorem finansowym w firmie Lautsprecher Teufel GmbH od 2024 roku i kieruje działami finansów, księgowości i kontrolingu na tym stanowisku. Więcej
Swoją karierę Orsolya rozpoczęła w firmie Big4, gdzie zdobyła cenne doświadczenie w zakresie audytu, fuzji i przejęć oraz projektów związanych z IPO.
Po 6 latach pracy w konsultingu przeszła na stronę korporacyjną i wspierała różne berlińskie firmy z branży reklamowej i e-commerce jako dyrektor finansowy. Zamknij
Rob Peters (Chief Revenue Officer)
We wrześniu 2016 roku Rob przejął jako dyrektor całkowitą odpowiedzialność za Dział Marketingu & Sprzedaży. Więcej
Do jego zakresu odpowiedzialności należą Dział Web-IT, Dział Obsługi Klienta oraz Dział Handlu Detalicznego. Wcześniej Rob kierował Działem Online Marketingu. Już od 2011 roku Rob przyczynia się do szybkiego wzrostu i sukcesu firmy Lautsprecher Teufel. Zamknij
Simon Schießl (Chief Technical Innovation Officer)
Simon Schießl dołączył do firmy Lautsprecher Teufel w 2008 roku i przez 8 lat z dużym sukcesem był odpowiedzialny za Dział Elektroniki. Więcej
We wrześniu 2016 roku Simon objął dodatkowo Dział Zarządzania Innowacjami, Wstępnego Rozwoju, Rozwoju & Designu i dołączył do zarządu firmy Teufel. Zamknij
Carsten Lentz (Chief Supply Chain Officer)
Carsten Lentz jest w Teufel od 2013 roku i początkowo był odpowiedzialny za Dział Jakości. Więcej
W 2016 roku przejął dodatkowo Działy Zakupu, Dostawy, Logistyki i Zarządzania Nieruchomościami. Carsten posiada 20-letnie doświadczenie w branży, które zdobył między innymi w firmach Freecom, Mitsubischi i Deutsche Post. Zamknij
Dr. Marcus Lindemann (Chief Information Officer)
Marcus Lindemann pracuje w firme Teufel już od 2011 roku, a od 2020 roku jest również członkiem zarządu firmy. Więcej
Jako wykwalifikowany inżynier przemysłowy jest on odpowiedzialny za obszary IT oraz Logistykę. Wcześniej, jako Dyrektor Działu IT podlegający bezpośrednio zarządowi, odpowiadał za rozbudowę oraz personalizację obszarów IT: infrastruktury, operacji i bezpieczeństwa, jak również za funkcjonowanie i dalszy rozwój systemu ERP oraz doprowadził do utworzenia obszaru Inżynierii Danych. Zamknij
Niniejszym wyrażam zgodę na przesyłanie mi przez Teufel newslettera zawierającego następujące usługi:
Ponadto wyrażam również zgodę na to, aby Teufel przekazywał moje dane (jeśli są dostępne – np. imię, nazwisko, miejscowość) stronom trzecim (np. Google, Dynamic Yield) i łączył je z danymi pochodzącymi z innych źródeł w celu analizy użytkowania i personalizacji wysyłanych treści. Łączenie moich danych z innymi danymi odbywa się wyłącznie w ramach prawnie dozwolonych środków i może wymagać wyrażenia przeze mnie zgody na łączenie danych w innym miejscu (np. w "Ustawieniach danych" na naszych stronach internetowych).
Przetwarzanie danych odbywa się na podstawie mojej zgody zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Mogę wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie ze skutkiem na przyszłość: bezpośrednio w newsletterze lub za pośrednictwem e-maila na adres unsubscribe@teufelaudio.pl. Wycofanie zgody nie ma wpływu na przeprowadzonego zgodnie z prawem przetwarzania dokonanego do tego momentu. Mogę wyłączyć łączenie z danymi śledzenia, dezaktywując odpowiednie kategorie w „Ustawieniach danych”.
Więcej informacji na temat przetwarzania danych można znaleźć w oświadczeniu o ochronie danych Teufel na stronie polityka prywatnosci