Aby brzmiało tak, jak tego chcesz

Chcemy zagwarantować Ci bezpieczne korzystanie ze stron internetowych, które Cię interesują. W tym celu firma Teufel wykorzystuje pliki cookies i inne technologie śledzenia na tych stronach – także pochodzące od osób trzecich.

Dzięki plikom cookies my oraz inni partnerzy marketingowi przetwarzamy Twoje dane i dowiadujemy się, czym się interesujesz, poprzez Twoje zachowanie na naszej stronie internetowej i informacje z Twojego urządzenia końcowego. To Ty decydujesz: Klikając na "Akceptuj wybór", potwierdzasz nasze podstawowe ustawienia, w których aktywujemy tylko niezbędne pliki cookies. Oznacza to, że będziesz otrzymywać rekomendacje, ale będą one wybierane losowo. Po kliknięciu przycisku "Akceptuj wszystko" użytkownik będzie otrzymywał spersonalizowane reklamy i treści, które są dla niego naprawdę istotne. W tym miejscu wyrażasz zgodę na wykorzystanie wszystkich plików cookies oraz na przekazywanie i przetwarzanie Twoich danych w USA. W przypadku indywidualnego wyboru można również aktywować lub dezaktywować każdą kategorię osobno i potwierdzić wybór przyciskiem "Akceptuj wybór".
Wszystkie zgody można w każdej chwili dopasować w "Ustawienia danych" i odwołać ze skutkiem na przyszłość. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności i Notą Prawną.

  • Wymagane Zawsze aktywne

Śledzenie wysyłki: informacje dotyczące Twojej dostawy

Przejdź do zawartości
Strona główna

Śledzenie przesyłki

Ze względu na wciąż bardzo dużą ilość przesyłek u naszych dostawców mogą wystąpić opóźnienia w dostawie lub nawet tylko częściowa dostawa zamówionego towaru. Nasi dostawcy oraz my robimy wszystko, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej.
Dokładne informacje na temat Twojego dostawcy znajdziesz w artykule dotyczącym możliwych opóźnień w dostawie.
Możesz nam pomóc:

  • Status Twojej przesyłki możesz sprawdzić dzięki opcji „śledzenie przesyłek” znajdującej się na dole tej strony. Do tego potrzebujesz tylko Twój kod pocztowy i numer zamówienia (zaczynający się od liczby 3), który znajdziesz w potwierdzeniu zamówienia.
  • Otrzymałeś już część Twojego zamówienia? W takim razie prosimy o jeszczę chwilę cierpliwości – robimy wszystko co w naszej mocy, abyś jak najszybciej otrzymał resztę zamówienia.

Aktualne informacje o Twojej przesyłce

FAQ dotyczące dostawy

  • Kiedy nastąpi dostawa?

    Dostawa Twojego zamówienia nastąpi w przeciągu 2-4 dni roboczych za pośrednictwem firmy UPS, jeśli towar jest natychmiast dostępny.

    Przy dostawach za pośrednictwem firmy spedycyjnej czas dostawy wynosi około 4-8 dni roboczych. Dostawa może się również opóźnić o jeden dzień roboczy, jeśli między datą złożenia zamówienia i datą dostawy wypada niedziela lub dzień wolny od pracy. W przypadku wysyłki spedycyjnej dostawa zostanie dostarczona wyłącznie do „krawężnika”. Kierowca nie jest zobowiązany do wniesienia zamówionego towaru do mieszkania zamawiającego.

  • Moja przesyłka jest niekompletna!
  • Znalazłem/am powiadomienie w mojej skrzynce pocztowej. Dlaczego dostawca nie zadzwonił do drzwi?
  • Chciałbym/Chciałabym zmienić adres dostawy i/lub datę dostawy
  • Czy spedytor wniesie towar do mojego mieszkania?
  • Kiedy spedytor dostarczy przesyłkę?
  • Spedycja nie dostarczyła przesyłki w wybranym terminie. Co teraz?
  • Co zrobić z paletą po przesyłce spedycyjnej?
  • Karton jest uszkodzony. A co jeśli zawartość dostawy również?
  • Zawartość paczki jest uszkodzona, chociaż karton wygląda na nienaruszony.
  • Dostałem/am numer zamówienia, ale nie ma jeszcze żadnego statusu