Śledzenie przesyłki
Ze względu na wciąż bardzo dużą ilość przesyłek u naszych dostawców mogą wystąpić opóźnienia w dostawie lub nawet tylko częściowa dostawa zamówionego towaru. Nasi dostawcy oraz my robimy wszystko, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej.
Dokładne informacje na temat Twojego dostawcy znajdziesz w artykule dotyczącym możliwych opóźnień w dostawie.
Możesz nam pomóc:
- Status Twojej przesyłki możesz sprawdzić dzięki opcji „śledzenie przesyłek” znajdującej się na dole tej strony. Do tego potrzebujesz tylko Twój kod pocztowy i numer zamówienia (zaczynający się od liczby 3), który znajdziesz w potwierdzeniu zamówienia.
- Otrzymałeś już część Twojego zamówienia? W takim razie prosimy o jeszczę chwilę cierpliwości – robimy wszystko co w naszej mocy, abyś jak najszybciej otrzymał resztę zamówienia.
Aktualne informacje o Twojej przesyłce
FAQ dotyczące dostawy
-
Kiedy nastąpi dostawa?
Dostawa Twojego zamówienia nastąpi w przeciągu 2-4 dni roboczych za pośrednictwem firmy DHL lub UPS, jeśli towar jest natychmiast dostępny.
Przy dostawach za pośrednictwem firmy spedycyjnej czas dostawy wynosi około 4-8 dni roboczych. Dostawa może się również opóźnić o jeden dzień roboczy, jeśli między datą złożenia zamówienia i datą dostawy wypada niedziela lub dzień wolny od pracy. W przypadku wysyłki spedycyjnej dostawa zostanie dostarczona wyłącznie do „krawężnika”. Kierowca nie jest zobowiązany do wniesienia zamówionego towaru do mieszkania zamawiającego.
-
Moja przesyłka jest niekompletna!
Twoje zamówienie składa się z wielu paczek, ale dostałeś na razie tylko część zamówionego towaru? Mamy na to wyjaśnienie:
Chociaż wszystkie paczki zostały przekazane spedytorowi, może się zdarzyć, że nie zostaną one dostarczone w tym samym terminie. To dotyczy na przykład: zestawów kin domowych, głośników, zestawów stereo oraz soundbarów. Pozostała część Twojego zamówienia zostanie dostarczona w przeciągu kilku następnych dni.
Za pomocą linku dołączonego w mailu możesz śledzić status dostawy poszczególnych paczek. Jeśli jedna z paczek posiada status „w trakcie dostawy”, odczekaj jeszcze 1-2 dni robocze, zanim się z nami skontaktujesz. Właśnie w tym przedziale czasowym powinieneś automatycznie otrzymać resztę Twojego zamówienia.
-
Znalazłem/am powiadomienie w mojej skrzynce pocztowej. Dlaczego dostawca nie zadzwonił do drzwi?
Kurier otrzymuje wyraźne zlecenie dostarczenia towaru, i jest on zobowiązany do podjęcia próby osobistego dostarczenia zamówienia. Jeśli jednak to nie miało miejsca, skontakuj się z daną firmą transportową:
UPS: Kontakt
-
Chciałbym/Chciałabym zmienić adres dostawy i/lub datę dostawy
Twoje zamówienie jest przekazywane do firmy transportowej z wcześniej ustalonym miejscem przeznaczenia wysyłki. W tym statusie zmiana adresu przesyłki jest niemożliwa.
Możliwość zmiany adresu dostawy po wysyłce zamówienia zależy od poszczególnej firmy. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z odpowiednią firmą transportową.
Po wysłaniu Twojego zamówienia otrzymasz na Twój adres e-mail odpowiednie informacje dotyczące dostawy. Znajdziesz tam również dane kontaktowe do firmy transportowej, z którą możesz się skontaktować w celu zmiany adresu dostawy.
Przy dostawach za pośrednictwem firmy spedycyjnej otrzymasz osobną informację drogą mailową lub telefoniczną w celu ustalenia terminu dostarczenia towaru. Prosimy wyjaśnić bezpośrednio z firmą spedycyjną, czy zmiana adresu dostawy jest jeszcze możliwa.
Należy pamiętać, że przy zakupie towaru w systemie ratalnym lub zakupie na rachunek zmiana adresu dostawy jest wykluczona.
-
Czy spedytor wniesie towar do mojego mieszkania?
DHL lub UPS oferuje dostarczenie towaru prosto pod Twoje drzwi.
Przy wysyłce za pośrednictwem firmy spedycyjnej dostawa następuje wyłącznie do „krawężnika”. Kierowca nie jest zobowiązany do wniesienia zamówionego towaru do Twojego mieszkania.
-
Kiedy spedytor dostarczy przesyłkę?
Przy dostarczaniu towaru za pośrednictwem spedycji, firma skontaktuje się z Tobą drogą mailową lub telefoniczną w celu ustalenia terminu dostawy– w określonych przypadkach istnieje możliwość odbioru zamówionego towaru bezpośrednio w magazynie firmy spedycyjnej. Możesz to ustalić bezpośrednio ze spedytorem.
Należy pamiętać, że spedytorzy są zobowiązani do zweryfikowania Twojej tożsamości. Dlatego miej pod ręką Twój dowód osobisty lub inne dokumenty, które legitymują Cię jako zamawiającego. W przypadku upoważnienia zadbaj o to, aby upoważniona osoba była w stanie udowodnić, że to właśnie Ty upoważniłeś ją do odbioru Twojej paczki.
Dostawa jest realizowana wyłącznie do „krawężnika”. Kierowca nie jest zobowiązany do wniesienia towaru do Twojego mieszkania.
-
Spedycja nie dostarczyła przesyłki w wybranym terminie. Co teraz?
Przed dostarczeniem dostawy otrzymałeś e-mail od firmy spedycyjnej. Tam znajdziesz wszystkie dane kontaktowe do odpowiedniego spedytora. Prosimy o skontaktowanie się z nim i wspólne ustalenie nowego terminu dostawy.
Jeśli w trakcie dostawy nastąpią opóźnienia lub dostawa nie będzie mogła być zrealizowana, frima spedycjna na pewno się z Tobą skontaktuje.
Firma spedycyjna się nie pojawiła i nie skontaktowała się z Tobą? W takim razie prosimy o telefoniczne skontaktowanie się ze spedytorem. Dane kontaktowe znajdziesz w przesłanym mailu.
-
Co zrobić z paletą po przesyłce spedycyjnej?
Paleta jest częścią opakowania przesyłki i dba o to, aby przesyłka została dostarczona do Ciebie w nienaruszonym stanie. Możesz zatrzymać paletę u siebie lub zwrócić ją kierowcy (po uprzednim porozumieniu z kierowcą).
-
Karton jest uszkodzony. A co jeśli zawartość dostawy również?
Prosimy o fotograficzne udokumentowanie stanu opakowania po otrzymaniu zamówienia.
Jeśli zauważysz coś niepokojącego podczas dostawy spedycyjnej, zadbaj o to, aby spedytor zapisał i potwierdził te uszkodzenia. W razie jakichkolwiek wątpliwości możesz również odmówić przyjęcia zamówienia. W takim przypadku skontaktuj się z nami: Kontakt.
Jeśli zamówienia zostało przyjęte przez Ciebie lub Twojego sąsiada, prosimy o sprawdzenie dostarczonego produktu. Często zdarza sie tak, że tylko karton został uszkodzony, a zawartość dostawy jest optycznie i technicznie w porządku.
Jeśli produkt wykazuje uszkodzenia optyczne i techniczne, skontaktuj się natychmiast z naszym Biurem Obsługi Klienta: Kontakt.
-
Zawartość paczki jest uszkodzona, chociaż karton wygląda na nienaruszony.
Twój produkt wykazuje optyczne i techniczne uszkodzenia, chociaż Twój karton jest w nienaurosznym stanie?
W taki wypadku prosimy o wysłanie maila z dołączonymi zdjęciami uszkodzeń i opakowania: Kontakt.
W najczęstszych przypadkach wymieniamy uszkodzony produkt, ale chętnie znajdziemy również inne, indywidualne rozwiązanie!
-
Dostałem/am numer zamówienia, ale nie ma jeszcze żadnego statusu
W pojedynczych przypadkach może się zdarzyć, że numer zamówienia nie został jeszcze wprowadzony do systemu firmy transportowej. Szczególnie w okresach wzmożonego ruchu w łańcuchu dostaw, wprowadzenie danych do systemu może zająć trochę czasu. Prosimy o cierpliwość i sprawdzenia statusu w późniejszym terminie.
W przypadku dostawy za granicę status wysyłki będzie widoczny dopiero wtedy, gdy paczka zostanie dostarczona do kraju dostawy i tam przetworzona (na przykład w urzędzie celnym). W takim wypadku prosimy o cierpliwość, gdyż nie mamy żadnego wpływu na czas przetwarzania.