Wysłali Państwo urządzenie Teufel do naprawy i chcieliby Państwo dowiedzieć się czegoś o statusie naprawy?
Tak mogą się Państwo skontaktować z infolinią serwisową::
Telefon: +49 (0)30 217 84 225 Od poniedziałku do piątku od godziny 09:00 do 15:00
Aktualnie infolinia serwisowa obsługuje tylko język niemiecki. W przypadku innego języka prosimy o skontaktowanie się z działem obsługi klienta Teufel:
Telefon: 00800 200 300 40 (bezpłatnie)
Prosimy o przygotowanie numeru klienta podczas rozmowy telefonicznej.
Jeśli chcieliby Państwo wysłać swoje urządzenie do naprawy, prosimy kliknąć tutaj, aby uzyskać więcej informacji.
Ogólne warunki handlowe dotyczące urządzenia, które nie jest objęte gwarancją, znajdą Państwo tutaj.
Niniejszym wyrażam zgodę na przesyłanie mi przez Teufel newslettera zawierającego następujące usługi:
Ponadto wyrażam również zgodę na to, aby Teufel przekazywał moje dane (jeśli są dostępne – np. imię, nazwisko, miejscowość) stronom trzecim (np. Google, Dynamic Yield) i łączył je z danymi pochodzącymi z innych źródeł w celu analizy użytkowania i personalizacji wysyłanych treści. Łączenie moich danych z innymi danymi odbywa się wyłącznie w ramach prawnie dozwolonych środków i może wymagać wyrażenia przeze mnie zgody na łączenie danych w innym miejscu (np. w "Ustawieniach danych" na naszych stronach internetowych).
Przetwarzanie danych odbywa się na podstawie mojej zgody zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Mogę wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie ze skutkiem na przyszłość: bezpośrednio w newsletterze lub za pośrednictwem e-maila na adres unsubscribe@teufelaudio.pl. Wycofanie zgody nie ma wpływu na przeprowadzonego zgodnie z prawem przetwarzania dokonanego do tego momentu. Mogę wyłączyć łączenie z danymi śledzenia, dezaktywując odpowiednie kategorie w „Ustawieniach danych”.
Więcej informacji na temat przetwarzania danych można znaleźć w oświadczeniu o ochronie danych Teufel na stronie polityka prywatnosci