Naprawy / Serwis
W Teufel Audio jesteśmy pewni naszych produktów, dlatego oferujemy Ci 8 tygodni na zwrot , 12 lat gwarancji na obudowy, chassis i zwrotnice głośników i 2 lata gwarancji na elektronikę, komponenty i części. Jeśli wybrany produkt nie odpowiada Twoim oczekiwaniom, tutaj możesz dowiedzieć się, jak możesz zwrócić do nas kupiony produkt.
-
Dowiedz się jak wysłać produkt
- Skontaktuj się z nami przed zwrotem produktu. W ten sposób będziemy mogli najlepiej zatroszczyć się o Twój problem.
- Przygotuj następujące informacje z Twojego potwierdzenia zamówienia:
- Numer zamówienia (rozpoczyna się od 3, np. 30012345)
- Numer klienta
- Po ustaleniu szczegółów zwrotu, odbierzemy produkt u Ciebie w domu - bezpłatnie. Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie odnośnie odbioru produktu.
- Skontaktowanie się z nami nie jest warunkiem skutecznego przeprowadzenia zwrotu towaru.
E-mail: serwis@teufelaudio.pl
Uwaga: Prosmy o nie wysyłanie żadnych produktów na nasz adres bez wcześniejszego skontaktowania się z nami. Poinformujemy Cię o adresie zwrotu dla Twojej przesyłki.
Instrukcja pakowania:
To bardzo ważne, aby produkt nie został uszkodzony w trakcie transportu. Jeśli nie posiadasz już orginalnego opakowania, możesz dowiedzieć się jak zapakować Twój produkt tutaj:
Instrukcja pakowania
Formularz zwrotu:
Po skontaktowaniu się z nami, otrzymasz od nas wypełniony formularz zwrotu. Prosimy o skontrolowanie i ewentualne skorygowanie wypełnionych pól.
Formularz zwrotu możesz również pobrać tutaj:
Formularz zwrotu
Polecamy, abyś krótko opisał na czym polega usterka Twojego produktu. To pozwoli nam szybko ją naprawić.
Obowiązują nasze Ogólne Warunki Handlowe.
Jeśli w Twoim produkcie Teufel wystąpi jakiś defekt po upływie okresu gwarancji, możemy zapewnić Ci fachową, odpłatną naprawę. Kosztorys zostanie Ci przedstawiony przed wykonaniem naprawy.
-
Dowiedz się więcej o płatnej naprawie
Aby oszacować koszty naprawy, zlecimy odebranie Twojego produktu na nasz koszt przez firmę kurierską.
Skontaktuj się z hotlinią Teufel - miej pod ręką numer orginalnego rachunku i numer seryjny Twojego urządzenia.
Gdy otrzymamy Twój produkt, zanalizujemy usterkę i przygotujemy raport o usterkach i oszacowanie kosztów.
Wyślemy Ci oszacowanie kosztów mailem lub drogą pocztową w ciągu 5 - 7 dni od otrzymania Twojego produktu. Naprawa nastąpi tylko wtedy, gdy poinformujesz nas mailem lub drogą pocztową o zaakeceptowaniu kosztorysu w ciagu 4 tygodni od jego otrzymania. Z reguły potrzebujemy 10 dni roboczych na naprawienie usterki (licząc od daty zaakceptowania kosztorysu).
Obowiązują nasze Ogólne Warunki dotyczące serwisów naprawy bazujące na kosztorysie.
Tak możesz się z nami skontaktować:
E-mail: serwis@teufelaudio.pl
Kontakt do serwisu naprawy
Wysłałeś urządzenie Teufel do naprawy i chciałbyś znać jej status?
W ten sposób możesz skontaktować się z infolinią serwisową:
Telefon: 00800 200 300 40
Od poniedziałku do piątku od godziny 8 do 17
Prosimy o przygotowanie numeru zwrotu (zaczynającego się od "7...") podczas rozmowy telefonicznej.