Kontakt do serwisu naprawy

Przejdź do zawartości
Otwórz menu Zamknij menu
Strona główna

Naprawy / Serwis

Chciałbyś zlecić naprawę produktu w czasie obowiązywania gwarancji lub anulować Twoje zamówienie?

W Teufel Audio jesteśmy pewni naszych produktów, dlatego oferujemy Ci 8 tygodni na zwrot* produktu , 12 lat gwarancji na obudowy i zwrotnice głośników i 2 lata gwarancji na elektronikę, komponenty i części głośnikowe. Jeśli wybrany produkt nie odpowiada Twoim oczekiwaniom, tutaj możesz dowiedzieć się, jak możesz zwrócić do nas zakupiony produkt.

*Jeśli dokonałeś zakupu na innych platformach, zakupiony towar należy zwrócić w przeciągu 30 dni od daty zakupu.

  • Dowiedz się jak wysłać produkt

    • Skontaktuj się z nami przed zwrotem produktu. W ten sposób będziemy mogli najlepiej zatroszczyć się o Twój problem.
    • Przygotuj następujące informacje z Twojego potwierdzenia zamówienia:
      • Numer zamówienia (rozpoczyna się od cyfry 3, np. 30012345)
      • Numer klienta
    • Po ustaleniu szczegółów zwrotu, odbierzemy od Ciebie produkt - bezpłatnie. Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie odnośnie odbioru produktu.
    • Skontaktowanie się z nami nie jest warunkiem skutecznego przeprowadzenia zwrotu towaru.
    E-mail: serwis@teufelaudio.pl
    Uwaga: Prosimy o niewysyłanie żadnych produktów na nasz adres bez wcześniejszego skontaktowania się z nami. Poinformujemy Cię o adresie zwrotu dla Twojej przesyłki.
    Instrukcja pakowania:
    To bardzo ważne, aby produkt nie został uszkodzony w trakcie transportu. Jeśli nie posiadasz już oryginalnego opakowania, tutaj możesz dowiedzieć się, jak zapakować Twój produkt:
    Instrukcja pakowania

    Formularz zwrotu:
    Po skontaktowaniu się z nami otrzymasz od nas wypełniony formularz zwrotu. Prosimy o skontrolowanie i ewentualne skorygowanie wypełnionych pól.
    Formularz zwrotu możesz również pobrać tutaj:
    Formularz zwrotu

    Polecamy, abyś krótko opisał na czym polega usterka Twojego produktu. To pozwoli nam szybko ją naprawić.

    Obowiązują nasze Ogólne Warunki Handlowe.

Chciałbyś naprawi produkt, który nie jest objęty gwarancją?

Jeśli w Twoim produkcie Teufel wystąpi jakiś defekt po upływie okresu gwarancji, możemy zapewnić Ci fachową, odpłatną naprawę. Kosztorys zostanie Ci przedstawiony przed wykonaniem naprawy.

  • Dowiedz się więcej o płatnej naprawie

    Aby oszacować koszty naprawy, zlecimy odebranie Twojego produktu na nasz koszt przez firmę kurierską.
    Skontaktuj się z infolinią Teufel - miej pod ręką numer oryginalnego rachunku i numer seryjny Twojego urządzenia.
    Gdy otrzymamy Twój produkt, zanalizujemy problem i przygotujemy raport o usterkach i oszacowanie kosztów.
    Wyślemy Ci oszacowanie kosztów e-mailem lub drogą pocztową w ciągu 5 - 7 dni od otrzymania Twojego produktu. Naprawa nastąpi tylko wtedy, gdy poinformujesz nas e-mailem lub drogą pocztową o zaakeceptowaniu kosztorysu w ciagu 4 tygodni od jego otrzymania. Z reguły potrzebujemy 10 dni roboczych na naprawienie usterki (licząc od daty zaakceptowania kosztorysu).

    Obowiązują nasze Ogólne Warunki dotyczące serwisów naprawy bazujące na kosztorysie.

    Tak możesz się z nami skontaktować:

    E-mail: serwis@teufelaudio.pl

Kontakt do serwisu napraw

Wysłałeś urządzenie Teufel do naprawy i chciałbyś znać jej status?

W ten sposób możesz skontaktować się z infolinią serwisową:

Telefon: 00800 200 300 40
Od poniedziałku do piątku od godziny 10:00 do 18:00
Prosimy o przygotowanie numeru zwrotu (zaczynającego się od cyfry "8...") podczas rozmowy telefonicznej.